Teilereiniger

Notícies MEWA

Nou vídeo sobre el producte: així de senzilla és la neteja de peces

Nou clip sobre el producte: Llogui la rentadora de peces BioCircle a MEWA

La neteja d'eines olioses i de peces greixoses sona a molta feina. Fals! Amb la rentadora de peces BioCircle la neteja de peces petites serà bufar i fer ampolles. Això mostra el nostre nou vídeo sobre el producte.

Quan es tracta de netejar petites peces plenes d'oli, se solen utilitzar dissolvents corrosius. Fins ara. La rentadora de peces BioCircle sense COV permet realitzar una neteja a mà fàcil i inofensiva. Això mostra el nostre nou vídeo sobre el producte. Tot aquell que vegi el clip voldrà provar la rentadora de peces immediatament.

En el vídeo, un dels nostres treballadors mostra a un client com utilitzar l'aparell. Amb la màquina rentadora de peces es poden netejar de forma suau i minuciosa tots els aparells petits, eines i cargols. El detergent és extremadament potent i, al mateix temps, respectuós amb el medi ambient i inofensiu per a la pell. La rentadora de peces, disponible en dues mides, pot desplaçar-se de manera flexible al lloc d'utilització gràcies a les seves rodes.

Els avantatges de Bio-Circle:

• gran eficiència: neteja en profunditat d'olis i lubricants
  • respecte al medi ambient: detergent biodegradable
  • inofensiu per a la salut: sense dissolvents, pH neutre, fàcil d'usar
  • gran flexibilitat: aplicació mòbil gràcies a les seves rodes
  • sempre a punt: gràcies al nostre servei de manteniment
  • Lliurament i formació del funcionament
  • Substitució de filtres i peces de desgast, així com l'emplenat de líquid de neteja
  • Assistència immediata i substitució de peces defectuoses
  • Neteja i eliminació de fang

Més informació sobre MEWA Bio-Circle