2018_MEWA_Vorstand (3).jpg

Hans Peter Weidling enforteix l'equip de gestió de MEWA

El Grup MEWA amplia la seva junta executiva

Des de l'1 de juliol, la junta executiva del Grup MEWA s'ha enfortit amb un nou mem-bre: Hans Peter Weidling és el nou responsable del Departament d'Atenció al Client i Distribució i assumeix, per tant, les responsabilitats de gestió juntament amb altres membres: Bernhard Niklewitz (Gestió i Serveis Corporatius), Michael Kümpfel (Màr-queting i Vendes) i Ulrich Schmidt (Producció i Logística).

Hans Peter Weidling ha estudiat Economia i ha viscut i treballat a Munich durant els úl-tims 20 anys. Té molts anys d'experiència en el desenvolupament i la implementació de sistemes de gestió de clients i d'optimització de la cadena de subministrament. Després de les responsabilitats de gestió a BayWa AH, l'oriünd de Baden-Württemberg ha assessorat empreses com la post-venda de BMW AG. En el seu temps lliure, aquest home de 46 anys gaudeix dels esports com, per exemple, el tennis.

"Em fascina la cultura corporativa positiva que percebo a tot arreu. Sumat a l'atractiu d'un càrrec a la junta executiva, aquest ha estat un punt clau per decidir unir-me a l'e-quip de MEWA", afirma Hans Peter Weidling que, com a nou membre de la junta de MEWA, espera amb gran interès les noves tasques que li corresponen.