Arbeitsschutzartikel

Ja està disponible el nou catàleg de la marca MEWA per a la protecció laboral 2018/19

La seguretat laboral comença amb la selecció de l'equip de protecció personal adequat. El nou catàleg de marques de MEWA permet seleccionar fàcilment els articles i fer-ne la comanda còmodament. L'àmplia gamma de més de 1.300 articles es presenta de manera senzilla en cinc categories: "calçat de seguretat", "guants de treball", "vestuari", "protecció cutània i productes de lavabo" i "protecció respiratòria, ocular, auditiva i de cap". D'aquesta manera, és fàcil i ràpid trobar els articles que necessites per al teu sector, lloc de treball i característiques personals. Per exemple, el calçat de seguretat s'agrupen per marca, classe de seguretat i preu.

També s'hi inclouen veritables innovacions en comoditat i protecció, com ara la nova tecnologia d'amortiment d'Elten. Gràcies a la revolucionària sola WellMaxx, caminar és una nova sensació excepcional!

I aquest només és un dels molts productes que es poden descobrir a l'ampli catàleg de marques de MEWA. Per a nous clients, aquesta variada oferta suposa el complement perfecte per al servei integral de lloguer de panys de neteja, estores i rentapeces Bio-Circle de MEWA.