DSC_2745.JPG

Guardó per partida doble com a supermarca comercial a Àustria y Hongria

Èxit en sèrie per a MEWA

Guardó per partida doble com a supermarca comercial a Àustria y Hongria

MEWA se situa de nou en les llistes de les supermarques a Àustria i ha estat guardonada per segona vegada com a marca líder a Hongria. També aquest any, el jurat del Consell de Marques Comercial per a Superbrands Austria, format per experts i entesos en marques del sector, ha acreditat a MEWA per ser una empresa que gaudeix d'un alt reconeixement a més d'una imatge extraordinàriament positiva a Àustria. En opinió dels experts, la marca MEWA és sinònim d'una excel·lent qualitat i és estimada tant pels clients com pels socis.

Ens omple d'alegria haver sigut escollits i condecorats de nou com a supermarca el 2018”, comenta entusiasmat Bernd Feketeföldi, gerent comercial de MEWA Àustria. “Per a nosaltres és una prova de que MEWA a Àustria es considera un proveïdor líder en serveix tèxtils i que hem aconseguit afermar en la imatge de l'empresa el nostre compromís amb el medi ambient, amb els empleats i l'evolució sostenible del negoci”.

I també un altre país on opera MEWA va aconseguir cridar l'atenció dels experts al 2018. Per primera vegada, MEWA Hongria ha sigut guardonada pel jurat d'experts del país com a supermarca comercial.  La peculiaritat dels guardons com a supermarca és que les filials de MEWA van ser seleccionades exclusivament pels seus resultats, ja que no és possible presentar-se o inscriure's en el concurs. Els criteris econòmics establerts en una base de dades de negoci decideixen qui forma part de les supermarques.

Enhorabona als guanyadors!