_AB_4924.tif

La sostenibilitat de MEWA es mou entre milions

A MEWA es renten anualment... més de 1.000 milions de draps! I amb això, prestem molta atenció a tenir cura i respecte amb l'ús de l'energia.

MEWA estalvia a l'any diversos milions de litres de combustible en calefacció gràcies a la recuperació de calor i cobreix una bona part de les seves pròpies necessitats energètiques a través de la brutícia extreta dels draps rentats.

Com? Us ho expliquem!

Una recuperació de la calor dels sistemes de rentat i assecat, en diverses etapes mitjançant intercanviadors de calor, redueix el consum d'energia per escalfar l'aigua i les sales d'operacions de MEWA.

Mitjançant el principi de reutilització, MEWA ha establert en les seves instal·lacions de neteja un sistema de recuperació de calor de diverses etapes per reduir al màxim el consum d'energia i recursos naturals, com l'aigua.

L'intercanviador de calor permet aprofitar l'energia, és a dir, l'alta temperatura de les instal·lacions de neteja i assecat, per escalfar l'aigua i les zones de producció.

I això no és tot! MEWA fins i tot transforma la brutícia en energia. Amb l'aprofitament tèrmic de les substàncies contaminants eliminades, principalment olis residuals dels draps de neteja, MEWA cobreix fins al 80 per cent de l'energia necessària per a les línies de rentat i assecat dels draps de neteja.

La tecnologia desenvolupada per MEWA es mesura per milions:

No només el procés de neteja de MEWA funciona d'acord amb el principi de sostenibilitat. El mateix s'aplica a la fàbrica de teixits a Immenhausen, on es produeixen més de 100 milions de draps de neteja a l'any. Els draps contenen al voltant d'un 50% de fils reciclats. Fins i tot el borrissol de cotó que s'obté de teixir les teles, es recicla. Es recullen i processen en material aïllant que

s'utilitza, per exemple, en la indústria automobilística.

I, finalment, el propi servei que presta l'empresa en la protecció ambiental diària, ja que els draps MEWA es poden rentar i reutilitzar fins a 50 vegades.