AFU-G04-LKW_Panorama-10.tif

Seguretat per als nostres herois del carrer

Els conductors del servei tèxtil de MEWA es posen en forma per a l'hivern

Al llarg de l'any, els conductors del servei tèxtil de MEWA s'asseguren que la roba, els draps de neteja i les estores arribin puntuals i de forma segura als nostres clients, independentment de les condicions climàtiques. A temps per a l'inici de la temporada d'hivern, molts dels nostres herois del carrer tenen l'oportunitat de participar en l'entrenament de seguretat en la conducció. Perquè puguin preparar-se bé per a les canviants condicions de l'hivern i els riscos que comporten la neu i el gel relliscós

A l'entrenament especialment adaptat, els conductors aprenen a millorar les seves habilitats i a evitar situacions d'accidents amb un estil de conducció prudent. Per exemple, molts accidents es produeixen quan es fan maniobres. La foscor, els vents creuats, una visió general limitada i els camins estrets sovint presenten un gran repte

A l'entrenament de conducció participen vehicles de la nostra flota de totes les mides. Molt important: cada conductor entrena amb el seu vehicle. D'aquesta manera, es coneixen les seves característiques especials de conducció, com per exemple, frenar en una corba o altres situacions perilloses.

Així els conductors de MEWA realitzen els seus lliuraments de manera puntual i segura, fins i tot en carreteres relliscoses, perquè vostè sempre tingui un drap net a la seva disposició!