_Z__6754-6812_fused_pano.tif

MEWA compromesa amb els objectius de l'ETSA

Estalviar recursos, minimitzar l'impacte en el medi ambient i, per tant, fer que la globalització sigui més ecològica, és el nostre fonament, també en el negoci com a empresa del servei tèxtil. Com a membre de l'Associació Europea de Serveis Tèxtils (ETSA, per les seves sigles en anglès), MEWA reafirma el seu compromís sobre aquesta qüestió, assumint aquesta normativa interna.

ETSA representa a les empreses tèxtils europees per a les quals la sostenibilitat i la responsabilitat són pilars de la seva estratègia comercial.

L'entitat, en el seu cinquè comunicat, va reafirmar el seu compromís amb el Pacte Mundial de les Nacions Unides, que formula estàndards corporatius socials i ecològics vàlids a nivell mundial.

MEWA; representada activament a la junta directiva d'ETSA, està compromesa al 100% amb aquests objectius:

•  Garantir una llarga vida per als tèxtils utilitzats.

• Assumir la responsabilitat en la cadena de subministrament.

• Emprar netejadors, envasos i subministraments respectuosos amb el medi ambient.

• Reduir al màxim possible els residus.

• Optimitzar el consum d'energia i aigua.

Per a nosaltres, l'aigua, en lloc de la química, és el que garanteix la neteja i la frescor. Al rentar la roba, estalviem el 50% de l'aigua fresca ja que, gràcies a la nostra tecnologia de cascada, filtrem l'aigua residual de la rentada principal i la reutilitzem per a rentades posteriors en les seves primeres fases. Així mateix, els olis extrets del draps de neteja es tracten químicament d'acord amb les estrictes normatives mediambientals. Aquest oli reutilitzat substitueix a prop de 7 milions de combustible per a calefacció que, d'una altra manera, es necessitaria per escalfar les passarel·les d'eixugat i rentat.

Convertim la brutícia en energia!