Einbau_V.jpg

L'empresa MEWA més petita del món es troba en el Miniaturwunderland d'Hamburg

El món en miniatura, Miniaturwunderland a Hamburg, és la maqueta en miniatura més gran del món i una de les atraccions turístiques més populars de la ciutat hanseàtica. A més, el seu paisatge de maquetes és únic en el món per la seva precisió i detalls.

I, des d'ara, tenim un lloc permanent en la rèplica de la Hafencity: ja es pot admirar un edifici MEWA ubicat a la maqueta dins d'un barri prominent, al costat de la Filharmònica de l'Elba, la carpa del musical "El Rei Lleó" i l'estudi ARD.

Tal com els caracteritza, la maqueta de MEWA es va construir amb una gran sensibilitat i atenció als detalls: Petits SaCons (els nostres contenidors de seguretat per l'emmagatzematge de draps de neteja), empleats i vehicles en el disseny mostren el món MEWA.

El modelista, la dibuixant, la fresadora i el tècnic electrònic implicats van necessitar unes 690 hores de treball per produir la maqueta. Un treball que van realitzar amb extremada precisió per apropar-se el màxim possible a l'original. I ara, un cop finalitzat, podem confirmar que els maquetistes han aconseguit un excel·lent resultat.

L'edifici de MEWA ara serà vist per prop de 1,4 milions de visitants a l'any. Entre els quals, nosaltres!