AndreasHenn-105-DSA05718-m.jpg

MEWA és la marca del segle 2019

Des de la A fins a la Z, la revista Zeit, registra més de 200 marques alemanyes d'èxit en la seva edició anual de "Marques del segle 2019". Entre elles, un any més, es troba MEWA Textil-Management.

MEWA premiada per quarta vegada consecutiva

Estem molt contents perquè per quarta vegada consecutiva, la nostra empresa ha sigut guardonada amb el segell "Marca del segle". Aquest és un reconeixement que s'atorga a les marques que donen exemple amb els seus productes. MEWA va convèncer de nou gràcies a la seva tradicional base de valors i la seva força innovadora, amb la qual la marca s'ha convertit en el líder internacional de qualitat en el sector de la gestió tèxtil.

Amb aquesta distinció, també hem rebut un lloc a l'enciclopèdia "Marques del Segle 2019". "L'edició mostra cada any qui ha establert un estàndard de referència en el seu sector", diu l'editor Florian Langenscheidt, en relació amb la selecció de companyies presentades en l'enciclopèdia. "Marques del segle" presenta les icones de l'economia alemanya, afegeix Langenscheidt.

Les presentacions de les marques incloses es poden veure a la pàgina web "Deutsche Standards". Si vols anar directament a l'entrada de MEWA, fes clic aquí: https://www.deutsche-standards.de/marken/detail/mewa-116/