_MG_0508.tif

MEWA obté la màxima puntuació en un estudi que examina l'equitat en el treball

Quines empreses estableixen condicions particularment justes per als seus empleats? En un estudi a gran escala que cercava respostes a aquesta pregunta, MEWA va aconseguir una posició de lideratge: Com a guanyador del sector, varem rebre el segell de "Màxima imparcialitat en el treball".

L'estudi, encarregat per la revista de negocis Focus, va examinar les 20.000 empreses amb el major nombre d'empleats a Alemanya. Es van tenir en compte diversos aspectes de la cultura corporativa: un salari igual per a un treball igual, donacions per a causes benèfiques, patrocini de l'esport o la cultura i la gestió de la diversitat, entre d'altres. L'avaluació es va basar en un qüestionari i en fonts d'Internet. MEWA va aconseguir la màxima puntuació possible de 100 punts!

Com als millors en el nostre sector, hem sigut guardonats amb el segell de "La més alta equitat en el treball". El més destacat: Som l'única empresa del nostre sector inclosa en la llista de mencions. Calia aconseguir una puntuació mínima de 60 punts.

Per què és important aquest premi? Cada vegada són més els treballadors que esperen dels seus ocupadors no només seguretat i una bona remuneració, sinó també un ambient de treball agradable, un tracte just i una cultura empresarial responsable. L'estudi confirma que a MEWA realment vivim i respiram els nostres valors. Ens centrem en l'ésser humà.

Més informació sobre l'estudi: www.deutschlandtest.de/fairnessimjob/