IMG_5633.jpg

MEWA patrocina el certamen hongarès “Fàbrica de l'any”

El concurs “Fàbrica de l'any”, organitzat per la revista hongaresa GyártásTrend, va celebrar a principis de maig el sopar de gala i lliurament de premis. MEWA és un dels principals patrocinadors d'aquest esdeveniment anual, que va destacar el rendiment d'empreses com Continental a la seva filial hongaresa.

El camí des de la categoria fins al premi

Només podien participar les empreses de la indústria manufacturera que havien mostrat un rendiment particular en una d'aquestes categories:

• Millors processos de gestió

• Fabricant més innovador

• Millor productor

• Millor suport de producció

• Satisfacció del client

• Satisfacció de l'empleat

• Relacions amb els proveïdors

• CYEB – Eficiència energètica

• Indústria 4.0

El jurat per a la categoria “Millors processos de gestió” va estar format per empleats de MEWA.

El camí fins al premi no és gens fàcil. “Primer, les empreses han de descriure el seu projecte detalladament per escrit, després els millors candidats són visitats i validats in situ. Alguns dels nostres col·legues van tenir l'honor de formar part del jurat d'experts en la categoria de “Millors processos de gestió” i de visitar els candidats a les seves empreses. Nosaltres mateixos vam aprendre molt, a més d'establir valuosos contactes amb col·legues d'empreses industrials hongareses”, emfatitza László Horváth, Director General de MEWA Hongria.

Nora Schiebelhut, Cap de Servei al Client de MEWA a Hongria, va ser l'encarregada de lliurar els premis en la categoria “Best Management Processes” durant la gala de lliurament dels guardons. Els premiats de totes les categories es troben recollits en la pàgina web www.evgyara.hu