Putztuchsystem

MEWA llança la primera tenda online a Anglaterra

Llancem la nostra primera tenda online per a draps de neteja a Anglaterra. Així els nostres clients podran fer la selecció i la comanda dels accessoris de neteja adients amb més facilitat.

Oferim el "cercador de draps" en línia per ajudar als qui encara no coneixen els draps de MEWA amb les seves característiques particulars. Amb aquest cercador, sabrà quin dels draps de neteja industrial és el més adient per a cada aplicació. El "cercador de draps" fa preguntes sobre el tipus de brutícia i el rendiment de neteja desitjat per anar filtrant els tipus de draps existents fins a trobar el millor.

L'eina també pot oferir recomanacions sobre la freqüència de neteja i el cost mensual del lloguer. Els clients experimentats simplement seleccionen el producte desitjat i, a continuació, fan clic al carret de la compra. Totes les qualitats de draps de neteja de MEWATEX, MEWATEX PLUS i MEWATEX ULTRA estan disponibles a la tenda online, incloses les nostres estoretes absorbents d'oli MULTITEX.

Aquesta nova plataforma només està disponible inicialment per al mercat anglès. Tot i que estem preparant la seva adaptació per a altres mercats, com és el cas d'Espanya.

Visita la tenda online i coneix el nou cercador de draps: www.mewa.co.uk