20180507-IMG_3417.jpg

Continuem augmentant el nombre de distincions

MEWA ha sigut premiada per tercera vegada consecutiva com a Business Superbrands

La marca MEWA és sinònim de qualitat

MEWA Àustria ha estat nomenada "Business Superbrands" per tercera vegada consecutiva. En 2018 i 2017, els professionals i experts de la indústria que formen el Consell de marca de "Superbrands Austria Business" també varen destacar com MEWA és altament valorada pels seus clients i socis comercials i com representa una qualitat excepcional.

El premi va ser recollit a finals del mes passat per Stefan Janzen, Director Tècnic de MEWA Àustria, Ernst Koschtomei, Director de Vendes de MEWA Àustria i Bernd Feketeföldi, Director Comercial de MEWA Àustria.

"El premi confirma el desenvolupament i l'èxit de la marca MEWA", diu Feketeföldi. "Estem contents i orgullosos de moure'ns constantment en el nivell superior i també que així es percebi i reconegui"

Superbrand posa les marques fortes en el centre d'atenció

El programa Superbrands va ser llançat fa uns 20 anys al Regne Unit per experts en màrqueting i comunicació. Es van fixar dos objectius: Col·locar les marques excepcionalment fortes en el centre d'atenció i que la resta d'actors del mercat puguin aprendre d'elles en benefici de la seva pròpia marca. Mentrestant, empreses destacades de 90 països de tot el món han sigut guardonades amb el programa. L'organització selecciona les empreses de forma exclusiva, no es pot presentar una sol·licitud.