Ropa de trabajo MEWA tienda online.png

Oferta d'estiu

Nova tenda online de MEWA per a la salut i la seguretat en el treball

Més qualitat, més rapidesa, més claredat - comprar a la nostra tenda online és millor que mai.

La disposició clara i concisa de tots els temes relacionats amb la seguretat en el treball permet als clients orientar-se més fàcilment. La màxima ha sigut: comoditat i rapidesa. Gràcies a les funcions intel·ligents de la plataforma, els usuaris de la tenda poden trobar allò que busquen de forma ràpida i inequívoca. I així amb més de 10.000 articles!

A la tenda online hi ha tres categories: "Productes", "Servei" i "Suport". Això simplifica enormement la selecció pas a pas. Els filtres intel·ligents et porten directament als productes adients, fent que l'oferta buscada es trobi immediatament. Per altra banda, el lliurament per a compres de més de 75 euros (sense IVA) és gratuïta i es realitza en 24 hores.

A més de tèxtils industrials i articles de seguretat industrial, oferim serveis addicionals sota la pestanya "Servei". Aquí es pot, per exemple, encarregar la individualització del vestuari laboral, sol·licitar assessorament sobre la gestió del calçat o els guants o demanar ajuda per a la inspecció del lloc de treball.

A buy4work.mewa.shop i amb molts pocs clics, es descobreixen les marques Top.