MEWAJena_0037.JPG

Missió complerta: Veïns feliços a Jena

Durant tot un any s'ha excavat, construït i plantat a Jena (Alemanya), per dur a terme les mesures per reduir l'impacte del trànsit. "Ara el carrer de Damasc està tranquil", celebren Verónica i Jürgen Langman, antics veïns del barri, després de l'èxit de l'obra.

Per tal de mitigar la molèstia al barri, pel trànsit generat, es van implementar nombroses mesures de remodelació: Es van desviar les vies d'accés dels camions, es va construir un aparcament de diversos pisos per als empleats i es va instal·lar un element d'aïllament acústic embellit amb plantes.

Fa dos anys, en una reunió pública, se'ls va donar als veïns l'oportunitat de votar el disseny de construcció preferit. Es van presentar quatre propostes entre les que triar i el disseny guanyador va ser "Estil de pedra natural amb plantes enfiladisses".

Aquesta forma de participació demostra l'important que és per a Mewa el bon veïnatge. Assumim la responsabilitat en l'espai públic. Això ha estat molt ben rebut i valorat pels habitants de la zona. "El que han fet aquí és senzillament meravellós", va agrair la parella Langmann a Andreas Gerlach i Martin Mühling, gerents de Mewa, durant una visita guiada a l'empresa.

Més informació sobre aquesta construcción

: