IMG_5633.jpg

Concurs "Fàbrica de l'any"

MEWA Hongria és, un cop més, el partner principal

MEWA és el soci principal en la categoria de "satisfacció del client" del concurs hongarès "Fàbrica de l'Any", que la revista especialitzada "GyártásTrend" (tendència en la producció) celebra anualment. Poden participar empreses de la indústria manufacturera que hagin mostrat un rendiment destacat en una d'aquestes categories:

• Millors processos de gestió

• El fabricant més innovador

• Millor Productor

• El suport de producció més eficient

• Satisfacció del client

• Satisfacció de l'empleat

• Relacions amb proveïdors

• Eficiència energètica

• Indústria 4.0

Després de l'avaluació inicial de les sol·licituds, un equip d'experts visita les empreses i valida els processos. Un jurat d'experts, format per directius i economistes, és l'encarregat de realitzar l'avaluació final. L'homenatge als guanyadors consisteix en una gala, que se celebrarà la primavera del 2020.

Per a László Horváth, Director General de MEWA Hongria, és un honor especial ser un partner principal dins del concurs: "Basant-me en la nostra experiència de l'any passat, puc dir que s'han presentat sol·licituds minuciosament preparades per empreses excel·lents. Durant les inspeccions in situ ens vam poder reunir amb grans experts".

Més informació sobre el concurs "Fàbrica de l'any": https://evgyara.hu