Putztuchsystem - MEWATEX

La tardor ja és aquí: moment perfecte per assegurar la posició per al 2020

El començament de la tardor és el moment ideal per obtenir una avantatja competitiva. Tot i que en l'últim trimestre sempre hi ha molta feina per fer, després de les vacances, l'equip es troba ben descansat i més obert al canvi. Les innovacions ideals són aquelles que requereixen un esforç mínim i tenen un efecte màxim. Si no creus que siguin possibles, a MEWA te les mostrem.

MEWA ofereix compartir recursos a través de Textilsharing. És a dir, llogar draps de neteja de qualitat o estoretes per a l'oli en un servei complet. Això suposa un gran alleujament per a les empreses i també està molt en consonància amb la tendència actual del model d'Economia Circular. Comprar és cosa del passat, ara compartim. Perquè així es protegeix el medi ambient i s'estalvien recursos naturals.

El sistema de draps de MEWA funciona així: disponibles per a la neteja en tallers o indústria, sempre absorbents, nets i llestos per al seu ús. Per als empleats, això ofereix l'avantatja de tenir la tranquil·litat de comptar amb els medis necessaris per mantenir de forma permanent eines i màquines perfectament netes.

Que el drap de neteja ja no es troba en condicions de netejar més? No es llença! S'emmagatzema en el contenidor de seguretat SaCon que MEWA recull, segons els terminis acordats, per rentar els draps d'una manera respectuosa amb el medi ambient i tornar-los nets.

Els draps d'alt rendiment, l'innovador SaCon i el sistema ecològic i modern motiven els empleats i impressionen als clients. Altres avantatges competitives evidents són: pressupost exacte, estalvi de temps, augment del rendiment i major qualitat.

Interessat en llogar en lloc de comprar? Des de draps de neteja fins a rentadores de peces, passant per estoretes absorbents per a l'oli. Tots els sistemes es poden integrar en l'empresa de forma ràpida i sense esforç. Això garanteix el millor punt de partida per a la carrera 2020. Més informació a mewa.cat/textilsharing