Teamfoto_NLB_v2.jpg

Les aliances uneixen ideals

MEWA és el nou patrocinador d'ULA Unihockey Langenthal Aarwangen

MEWA és, des d'aquesta nova temporada, el nou patrocinador de l'equip de floorball suís ULA Unihockey Langenthal Aarwangen. El patrocini inclou la presència del logotip a l'equipament dels jugadors i publicitat en el perímetre de joc. L'objectiu d'aquesta nova aliança és incentivar els joves a posar focus en l'èxit a llarg termini en totes les activitats que realitzen.

ULA, uns dels clubs més grans de l'Associació d'Unihockey/Floorball de Suïssa, ofereix als seguidors d'aquest esport una amplia gama d'oportunitats de desenvolupament i és, des de fa uns anys, sinònim d'excel·lència esportiva.

"MEWA com a empresa europea porta més de 20 anys establerta a Suïssa i els llaços regionals estan molt a prop del cor de MEWA", diu George Lazar, director comercial de MEWA Suïssa. "Aquesta aliança uneix ideals: a més de valors comuns, compartim l'alegria del futbol i la promoció dels joves talents".

"Són moltes les raons per les quals aquesta col·laboració encaixa perfectament amb el negoci familiar de MEWA i amb la nostra orientació cap al futur", afegeix Lazar, que li desitja a ULA molts espectadors en els partits tant a casa com a fora, a més d'una gran temporada i espera amb alegria una cooperació pena d'èxit i duradora.