MEWA36564.jpg

Fase de prova finalitzada amb èxit

MEWA inaugura una nova planta ultramoderna

Sempre ens agrada anar un pas per davant pel que fa al servei, la tecnologia i la protecció del medi ambient. Per a això, a partir d'ara, els nostres clients de la zona metropolitana de Stuttgart gaudeixen d'un dels túnels de rentat més moderns i ecològics d'Europa. Dotada amb tecnologia innovadora, la nostra nova planta a Weil im Schönbuch, a Baden-Württemberg (Alemanya), garanteix la neteja i al mateix temps té cura del medi ambient.

Del nostre anterior node logístic ha sorgit una planta completament nova de 10.000 m2 amb els més moderns sistemes automàtics de transport i classificació. A més, hi ha un edifici administratiu, un magatzem de roba de treball i un taller de costura. Aquí, cada mes, rentem mig milió d'unitats de roba de treball bruta, si cal també es repara i, finalment, es torna neta al client. Gràcies a la tecnologia que hem desenvolupat, en aquesta planta podem processar fins a 800 kg de roba bruta per hora.

Ara bé, la tecnologia no ho és tot: per obtenir més rendiment i capacitat, es necessita un equip humà més gran. Els nostres gerents de Weil, Hannes Steidinger i Andreas Wais, van poder contractar a 100 nous empleats, que han estat treballant a l'empresa des de principi d'estiu, després de passar una amplia formació i instrucció. Un total de 165 col·legues s'ocupen ara de les 5.700 empreses que utilitzen el servei a la nostra planta de Weil im Schönbuch.