MEWAJena_0049.JPG

Un disseny exemplar

El premi Jenaer Fassadenprei honra la nostra construcció verda de protecció contra el soroll

Cada any, la ciutat alemanya de Jena atorga el premi "Jenaer Fassadenpreis" a projectes de construcció que hagin sigut un gran èxit i que tinguin en compte aspectes socials i ecològics. MEWA va sol·licitar i va rebre un dels dos premis per l'exemplar disseny del nou element arquitectònic de protecció acústica a la seu de Jena.

Les mesures de construcció en el recinte de la seu de MEWA al lloc van ser precedides per un procediment orientat als ciutadans: en una primera fase, els nostres gerents de Jena, Andreas Gerlach i Martin Mühling, van informar els seus veïns sobre el projecte de construcció i els van involucrar: A l'abril de 2017, els residents de la zona van votar el disseny per escollir l'element de protecció contra el soroll que s'hauria de construir. L'elecció va recaure en un disseny amb aspecte verd sobre pedra natural, per al qual es varen plantar arbres i plantes trepadores.

"El gran element constructiu és discret gràcies a l'aspecte de la pedra natural i al verd, que realça visualment el carrer Damaschkeweg. També s'ha valorat molt la implicació dels residents en el projecte", el jurat va elogiar amb aquestes paraules el nostre compromís social.

Estem molt contents de rebre aquest reconeixement. Confirma el nostre compromís amb una arquitectura corporativa que combina aspectes socials i de disseny. Tot seguit, hem col·locat la placa de menció al premi a la façana.