BINCHE__Z__1086_7_8_fused.tif

Un nou premi per a MEWA

Actuem amb gran responsabilitat!

MEWA rep un altre premi: En un rànquing sobre l'acció responsable de les empreses alemanyes, hem aconseguit la segona posició.

Quina directiva empresarial actua de manera responsable amb el medi ambient, la societat, els empleats i els clients? Més de 250.000 directius van ser enquestats pel canal de notícies WELT i l'institut d'anàlisi ServiceValue. L'enquesta cobria 2.576 empreses de 230 sectors diferents. Compleixen les empreses amb els principis ètics? Són els seus esforços sincers i eficaços? L'avaluació es va realitzar en cinc graus: de "Totalment d'acord (1)" a "Totalment en desacord (5)". Per entrar dins de la classificació final, les empreses necessitaven, com a mínim, 75 avaluacions.

El resultat: MEWA va ser qualificada pels gerents com una empresa amb "molt alta responsabilitat" (nota 2.52). En el sector de "serveis d'higiene", només una empresa va obtenir una qualificació superior.

Estem molt contents de rebre aquest reconeixement perquè, entre d'altres coses, confirma els nostres principis i valors, que no només formulem, sinó que vivim en el nostre dia a dia:

1. Responsabilitat mediambiental

2. Responsabilitat amb els nostres empleats