_Z__2334.tif

Enquesta: Recomanaria a altres treballar en la seva empresa?

MEWA és un dels 500 millors ocupadors alemanys

Segons una enquesta realitzada per "stern", 45.000 empleats van revelar si recomanarien treballar en la seva empresa. El resultat d'aquesta enquesta és un rànquing amb les 500 millors empreses per treballar a Alemanya. I nosaltres som una d'elles!

En el seu article de portada "El treball pot ser divertit", el setmanari stern presenta els resultats d'un estudi a gran escala de l'institut d'investigació de mercat Statista. Segons el medi, aquesta és la millor enquesta d'aquesta mena. En l'enquesta van participar 45.000 empleats de 2.400 empreses amb al menys 500 empleats. Es va avaluar la pròpia empresa i altres del sector. El qüestionari constava de 50 punts, però el factor decisiu va ser la qüestió de la recomanació. Es van enregistrar un total de 1,34 milions d'avaluacions. Calia recollir al menys 100 opinions per cada empresa per poder incloure-les en l'estudi.

El resultat situa MEWA entre les 500 millors empreses per treballar de tot Alemanya. Present en dues categories: en la categoria "Béns de consum durador" ocupem el lloc 21r, i en la categoria "Roba, calçat i articles esportius" vam ascendir fins al 12è lloc. En el rànquing general, ocupem la posició 251 (de 500).

Ens complau especialment aquest premi perquè l'avaluació dels nostres empleats és, per a nosaltres com a empresa ocupadora, l'indicador més important i veraç.