_84A8781.jpg

Mantingues una visió general del teu compte amb myMEWA

El nostre portal de clients ara ofereix encara més funcions

Vols estar al dia de tot el que tenim a l'empresa per a tu? En el portal de clients "myMEWA", els nostres clients poden obtenir tots els detalls sobre la seva comanda. I, des de ja, ho fem de la millor manera possible. El nostre portal digital per a clients "myMEWA" ara és encara més còmode i ofereix més funcionalitats.

Ja no caldrà perdre temps cercant documents ni fer servir el telèfon, gràcies a myMEWA: Amb un accés personal, els clients tenen a la seva disposició i de forma immediata tots els documents i informació sobre el servei contractat amb MEWA. En el compte del client, protegit per contrasenya, també es desen tots els detalls relatius a les properes entregues.

Tota la informació es pot consultar en qualsevol moment, des de les dates fins a les quantitats, així com les descripcions i les característiques dels productes. El contracte original i les factures dels últims 24 mesos també es desen aquí. Un altre avantatge és que permet als nostres clients gestionar les seves pròpies adreces de facturació i entrega, i canviar-les directament quan sigui necessari.

Totes les sol·licituds d'ajustaments en el servei, com ara augmentar o reduir el dipòsit, així com les entregues anticipades o addicionals, també es poden processar mitjançant myMEWA, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana. Així mateix, l'estat de la modificació del servei es pot consultar en qualsevol moment a través d'aquest nou portal del client.

Visita MyMEWA a www.mymewa.com