MEWA36564.jpg

Dia del Medi Ambient

Alegria per poder celebrar-ho amb el segell de qualitat "Empresa Sostenible 2020"

Avui, en el "Dia del Medi Ambient", se celebren diferents accions arreu del món per promoure l'estabilitat ecològica. A MEWA, la sostenibilitat és un tema que es tracta els 365 dies de l'any. I ha sigut així des de fa més de 100 anys. La sostenibilitat i la responsabilitat corporativa han sigut les pedres angulars de la nostra estratègia empresarial des de la fundació de la companyia l'any 1908. Som pioners en el #textilsharing, promovem el reciclatge, estalviem aigua i energia. Ens complau i alegra rebre constantment premis per la nostra labor.

MEWA Àustria acaba de rebre el diari Kurier, acabat de sortir d'impremta, el segell de qualitat "Empresa Sostenible 2020". En un estudi realitzat per Milestones, Faktenkontor i l'Institut de Gestió i Investigació Econòmica de l'IMWF, es van identificar online les empreses més sostenibles d'Àustria. MEWA va obtenir una molt bona puntuació en l'estudi i va ser designada, entre totes les empreses amb 100 o més empleats,una de les més sostenibles del país.

L'any 1997, vam ser la primera empresa del nostre sector que va rebre el certificat mediambiental internacional d'acord amb la norma ISO 14001. Es tracta d'un sistema de gestió ambiental acceptat i aplicat en tot el món. Des del 2016, també hem rebut la certificació ISO 50001 per la nostra gestió energètica, fet que mostra el nostre compromís amb un procés de planificació energètica, objectius energètics i plans d'acció, entre altres coses.

Amb tots aquests fets que, any rere any, ens avalen com a empresa compromesa amb la sostenibilitat, celebrem el Dia Mundial del Medi Ambient amb tan orgull com alegria.