putztuch_wiener oper.jpg

Austria's Leading Companies

MEWA es posiciona com a número 1 en el rànquing austríac

MEWA Àustria ha obtingut una vegada més el primer lloc en la categoria "Empreses amb vendes a partir de 10 milions €", que concedeix el Premi ALC (Austria's Leading Companies) per a la Baixa Àustria. El premi ha sigut atorgat, per 22a vegada, pel diari nacional "Die Presse", l'associació de protecció de crèdit KSV 1870 i PwC Àustria. Es concedeix a les empreses que tenen l'impacte més sostenible per a l'economia i en les nou províncies federals d'Àustria.

L'any 2016, ja ens vam classificar en primer lloc, fet que fa que l'èxit tingui encara més valor en l'actual turbulència econòmica. Ens sentim orgullosos, plens d'alegria i diem "gràcies" a tots els nostres empleats. Ells fan possible aquest èxit.

El factor decisiu per al posicionament líder és el rendiment econòmic de l'empresa en els tres últims anys. Per realitzar una avaluació objectiva, els guanyadors es determinen utilitzant un model de xifres claus desenvolupat especialment amb aquesta finalitat. Els que participen en el Control de Seguretat de TÜV AUSTRIA poden rebre punts de bonificació en les àrees de qualitat i seguretat.