effie-germany_awards-logo-4color_quer.eps

De campió ocult a campió visible

MEWA rep el bronze en els premis Effie i BoB

La nostra estratègia de màrqueting convenç dues vegades: El jurat de l'Effie-Awardi el del BoB-Award ens van concedir el bronze per la nostra campanya actual.

El premi a la "Eficàcia en la Comunicació Comercial" (o "Effie" per abreviar) existeix des de 1968. El reconeixement Effie no fa referència únicament a la estratègia, la idea i l'execució d'una campanya, sinó també, i principalment, al seu impacte. Aquest any, som una de les empreses seleccionades i rebem, juntament amb marques com IKEA, Citroen i Fanta, un Effie en bronze. Per altra banda, els Premis BoB s'atorguen a Alemanya, Àustria i Suïssa i honren la comunicació excel·lent dins del sector B2B.

En ambdues decisions, ha sigut molt lloada la nostra nova imatge pública que mostra una marca segura de sí mateixa, en contraposició amb la posició en segon pla com venia sent la dinàmica de la companyia. Actualment, comptem amb una àmplia presència.

Ara volem cridar l'atenció, ja que estem convençuts del nostre bon servei: la nostra marca, el nostre nom i el nostre Textil-sharing quan més conegut sigui, millor per a tots. Hem deixat de ser així de reservats a nivell públic i mediàtic i hem cercat destacar davant dels usuaris i responsables totes les avantatges del nostre model de negoci.

L'èxit: Hem arribat a la gent i hem augmentat significativament la consciència en el nostre públic objectiu en el termini d'un any. Effie i BoB així ho acrediten: Se'ns veu i se'ns aprecia! Estem feliços per aquest reconeixement tan positiu!