IMG_2323_Madrid.jpg

Estrenem edifici a Meco

MEWA s'ha reubicat amb èxit dins de la Comunitat de Madrid

Des de l'any 2003 operem a Madrid per servir la metròpoli i el mercat del sud d'Espanya. I mentrestant, hem canviat les instal·lacions llogades en el centre de la ciutat pel nostre propi edifici a Meco, a 40 kilòmetres a l'est de Madrid.

Ara ens movem des d'una zona industrial ben desenvolupada, amb perfectes connexions amb la capital i tota la zona circumdant des del centre d'Espanya i fins a Portugal. Amb una inversió per part de MEWA de 2,5 milions d'euros en aquesta ubicació de nova construcció, l'octubre de 2019 es va celebrar la cerimònia de col·locació de la primera pedra. La mudança a aquesta delegació, que serveix com a centre logístic i magatzem, així com a oficina d'atenció al client, ja s'ha completat.

"La neteja industrial sostenible és un tema important per a les empreses d'Espanya i Portugal. El nostre sistema de draps reutilitzables està resultant convincent en el mercat", explica Maricel Huguet, directora general de MEWA Espanya.

Actualment, més de 70 empleats treballen en les tres delegacions espanyoles, ubicades a Barcelona, Bilbao i Madrid. Des d'elles, proveïm a 5300 empreses i talles mitjançant 2,7 milions de draps reutilitzables al mes.