T100_20_Member (1).jpg

Top 100

MEWA és campiona en innovació

La nostra capacitat per innovar ha convençut en el concurs d'innovació TOP 100, concedit anualment des de l'any 1993 per la companyia alemanya compamedia. Des d'avui, 19 de juny, MEWA és oficialment una de les empreses TOP 100 d'Alemanya en qüestions d'innovació.

Vam obtenir una puntuació especialment alta en la categoria "Processos innovadors i d'organització": Innovacions tècniques com els nostres sistemes mediambientals o el primer sistema de proves digitals de la indústria per a roba d'alta visibilitat van impressionar el jurat. El nostre enfocament orientat a les tendències, amb el qual integrem el coneixement així com la competència dels nostres empleats i clients en la nostra planificació, també va rebre una bona valoració.

L'entitat responsable dels premis a l'excel·lència i l'èxit innovadors de les empreses va comptar amb la participació científica de la mà del Dr. Nikolaus Franke, fundador i director de l'Institut d'Iniciativa Empresarial i Innovació de la Universitat d'Economia i Administració d'Empreses de Viena i el mentor de TOP 100 va ser el periodista científic Ranga Yogeshwar.

Estem encantats amb el premi, perquè veiem el canvi com una oportunitat.