20210409_MEWA_Hyundai_0035_high.jpg

El futur sobre quatre rodes

El primer camió de MEWA amb motor d'hidrogen ja circula a Suïssa

Estem molt orgullosos de donar la benvinguda a la nostra flota suïssa a un nou integrant lliure de CO2: un dels primers camions d'hidrogen d'Europa ja està en carretera per a MEWA!

Un projecte pilot del fabricant Hyundai ho ha fet possible: Hyundai ha seleccionat a MEWA, entre d'altres, per posar vehicles de prova a les carreteres d'Europa. Per a això, els nostres clients de Suïssa també reben ara un camió d'hidrogen de MEWA. Circula completament lliure d'emissions, ja que del seu tub d'escapament només surt vapor d'aigua. "El concepte d'utilitzar hidrogen per als camions és una novetat mundial. MEWA és l'única empresa alemanya que fins ara ha participat en aquest projecte", informa Kay Simon, responsable de mobilitat i estratègia de distribució de MEWA, des de la seu a Wiesbaden.

Hyundai és el primer fabricant que ofereix un vehicle comercial de sèrie pesada que funciona amb hidrogen. Els set dipòsits d'hidrogen proporcionen autonomia de més de 400 km. Gràcies a la tecnologia lliure d'emissions dels vehicles d'hidrogen, MEWA avança un altre pas important cap a l'objectiu d'una flota ecològica: per camió i any s'estalvien aproximadament 65 tones de CO2.

Estem molt orgullosos de ser un dels pioners de l'hidrogen!