Mainz05.jpg

La pilota rodarà a partir de l'estiu en el MEWA Arena de Magúncia

L'estadi de l'1. FSV Mainz 05 rep el nostre nom

Ja és oficial: a partir de la temporada 2021/2022, el camp de futbol del club de la Bundesliga Mainz 05 es dirà "MEWA ARENA". Confirmem així el nostre compromís de molts anys amb el Magúncia, la seu del qual ara portarà el nostre nom.

El contracte dels drets de denominació serà vàlid des de l'1 de juliol de 2021 fins a 2026, i és el punt culminant de la nostra estreta i creixent col·laboració, que va començar fa anys.

MEWA és soci dels Mainz 05 des de 2013 i està present en l'estadi, entre altres coses, com l'homònim de la zona VIP, el "MEWA Lounge". Aquesta estreta col·laboració també es basa en els mateixos valors, especialment en relació amb la sostenibilitat i la promoció de joves talents.

El Mainz 05 és el primer club de la Bundesliga que no impacta en el medi ambient, és a dir, petjada de carboni zero. L'equip porta més d'una dècada participant activament en la protecció del medi ambient i en l'ensenyament de valors sostenibles per a un futur millor a través dels seus projectes socials per a nens i joves.

"Els valors bàsics de la missió tant del Mainz 05 com de MEWA inclouen també la sostenibilitat ecològica, que en el futur també estarà representada de cara a l'exterior per les lletres de l'estadi", afirma el Dr. Jan Lehmann, Director Comercial de l'1. FSV Mainz 05.

Estem molt orgullosos de donar nom a l'estadi d'un equip tan compromès i simpàtic!