BINCHE__Z_1013_4_5 + 1017_8_9_fused_Panorama1.tif

100% sostenible

MEWA ocupa el primer lloc en l'actual classificació d'empresa amb "la millor sostenibilitat d'Alemanya"

Les empreses que operen de forma sostenible ho fan pel que fa a la natura... i pel que fa als seus clients. Les enquestes ho demostren; segons la revista Focus MONEY, el 60 % de la disposició a comprar un producte depèn de la percepció de l'empresa, mentre que el producte en si o el preu representen només el 40 %.

Per saber quines empreses i marques representen la sostenibilitat segons la percepció de la gent, la revista va avaluar les opinions dels consumidors sobre més de 24.000 empreses mitjançant l'actual "Test d'Alemanya", elaborat juntament amb l'Institut de Recerca Econòmica i de Gestió. Com a guanyadora del sector en la categoria "Empreses de lloguer de textils", MEWA va rebre la màxima puntuació. Això ens converteix en una de les empreses que marquen la referència de Focus pel que fa a totes les altres empreses enquestades.

Estem molt satisfets amb aquest premi i amb el fet que es valori el nostre compromís amb la sostenibilitat. Això confirma que hem pres el rumb correcte: En el futur, continuarem treballant-hi més intensament.