sb10069719aq-001.jpg

Zona de premsa

• _J4B0056.tif

MEWA compleix 111 anys

Creixement en el volum de vendes, augment del nombre de clients, expansió per Europa, digitalització de l'oferta, nou concepte d'imatge corporativa: el proveïdor de gestió tèxtil MEWA té moltes raons per celebrar el seu 111è aniversari.
  • Cover_Hui_ES_300.jpg

MEWA llança el seu nou catàleg de marques

La nova edició del catàleg de marques de MEWA presenta en unes 300 pàgines més de 10.000 articles per a la protecció i la seguretat en el treball. Marques top i nous productes garanteixen la qualitat i la funcionalitat per a la millor protecció en el lloc de treball.

• SAARBRÜCKEN_MG_4000.tif

MEWA creua el Canal de la Manxa

El proveïdor líder europeu de draps reutilitzables per a la neteja industrial ir-romp en el mercat anglès. MEWA estrena seu a Birmingham a més de la tenda online per oferir un ser-vei de valor afegit als seus nous clients en aquest país.

• Putztuchsystem

El sistema de MEWA per a la neteja professional és sostenible: evita el rebuig, reutilitza els recursos i fomenta l'ús compartit

L'ús compartit de tèxtils, també conegut com a textilsharing, és una mesura activa de protecció del medi ambient. El principi de reutilització dels draps de neteja de MEWA ofereix la possibilitat de convertir una fàbrica o un taller en un àmbit ecològic, un cop es contracten els serveis de MEWA.
    Ir a mensaje

La seva persona de contacte