sb10069719aq-001.jpg

Comunicats de premsa actuals

Zona de premsa

• MDJH_Markensiegel_Mewa_GOLD_ES.jpg

Un nou reconeixement reafirma MEWA com a líder de la gestió tèxtil

La firma alemanya ha sigut distingida per quart any consecutiu com a "Marca del segle" per la prestigiosa editorial Die Zeit per marcar un estàndard de qualitat en el seu sector, la gestió tèxtil.

• Putztuchsystem - MEWATEX

Els draps de neteja reutilitzables de MEWA, únics a Espanya

La companyia líder en gestió tèxtil ofereix draps de neteja en un sistema de lloguer amb diferents formats per cobrir les necessitats dels professionals, segons les seves circumstàncies: des de netejar les superfícies més brutes, fins a les més delicades.

• Teilereiniger

El trio infal•lible de MEWA en servei integral per a la neteja industrial: Draps reutilitzables, estoretes per a l'oli i rentadora de peces portàtil

Els draps de neteja, les estoretes absorbents i les rentadores de peces de MEWA mantenen els tallers i les plantes de producció nets, alhora que protegeixen el medi ambient.

• Teilereiniger

Un rentapeces que devora orgànicament la brutícia

MEWA ha desenvolupat BIO-CIRCLE, una màquina rentapeces que, a base d'organismes naturals que degraden el greix i l'oli impregnat a les peces, neteja de forma eficaç i ecològica la brutícia més extrema. Aquesta solució de neteja és ideal per a treballs de manteniment amb un elevat grau de brutícia, tant en tallers d'automoció com en plantes industrials de producció.

Ir a mensaje

La seva persona de contacte