Un càrter d’oli amb format d’estoreta absorbent reutilitzable

Una solució ecològica per mantenir el terra sempre net i segur

Un càrter d’oli amb format d’estoreta absorbent reutilitzable

 MEWA MULTITEX serveix com a base perfecta per a les tasques de reparació i manteniment durant les quals es vessen líquids oliosos i aquosos.

 Les estoretes absorbents transporten els líquids de forma immediata des del teixit exterior a l’interior i els retenen al seu nucli d’absorció.

MEWA, empresa fundada el 1908 i líder a Europa en el sector de la gestió tèxtil, ofereix la catifeta absorbent MULTITEX® en el seu sistema integral de lloguer. Una solució pràctica i ecològica per a aquelles tasques de reparació o manteniment en les quals poden produir-se fugues de líquids oliosos i aquosos.

Les estoretes absorbents, en un format pràctic de 60x90 cm, es col·loquen sobre el terra o la superfície que s’ha de protegir. Un cop el líquid cau sobre la catifeta, aquesta transporta els líquids immediatament des del teixit exterior fins a l’interior, i els reté en el seu nucli d’absorció.

D’aquesta manera, les estoretes MEWA MULTITEX protegeixen les màquines, els espais de treball i els terres de productes contaminants i líquids amb substàncies perilloses. MEWA no només ofereix les estoretes, sinó també un servei respectuós amb el medi ambient. La companyia s’encarrega de rentar les estoretes Multitex i de tots els requisits en matèria de medi ambient que s’hi relacionen. Igual que amb els draps de neteja, les estoretes es lloguen dins del servei integral de la firma.

El servei de lloguer integral de MEWA consisteix a: subministrar les estoretes segons la quantitat i els terminis acordats; recollir i rentar les estoretes brutes tot respectant el medi ambient; comprovar la qualitat de les estoretes per a substituir les que estiguin danyades i canviar-les per altres. L’emmagatzematge de les estoretes impregnades d’oli no suposa cap risc, perquè es recullen i transporten en contenidors de seguretat especialment dissenyats per MEWA.

Les plantes de producció, impremtes o tallers que deleguen en un sol soci professional la cura del seu material de neteja reutilitzable no només s'estalvien feina, sinó que també contribueixen a tenir cura del medi ambient. Des de fa diverses dècades, la conservació dels recursos i la protecció del medi ambient són una prioritat a MEWA Textil-Management. "Som professionals en el sector tèxtil i coneixem les necessitats dels altres professionals que servim. Per això, les nostres solucions de neteja tenen una gran acollida", declara Karl-Stephan Schneider, Director General de MEWA-España.

Les estoretes absorbents per a olis MEWATEX es poden rentar i utilitzar diverses vegades, contràriament al que passa amb altres alternatives com l’ús de sorra, que sovint acaba, juntament amb els líquids recol·lectats, a les soles de les sabates dels treballadors i per

tant es va escampant per tota la instal·lació, o quan es fan servir papers, que generen molts residus perillosos que la llei obliga a gestionar. I que, a més, no són tan efectius a l’hora d'absorbir líquids.

L’ús de MEWATEX, d’altra banda, no genera despeses d’eliminació de residus perillosos ni despeses d’administració addicionals per a l’empresa que fa servir les estoretes. Totes les despeses estan predefinides per contracte.

PERSONA DE CONTACTE