El nou catàleg "WORLD WIDE WORK by MEWA" ja és aquí

A partir de l’1 de setembre ja està disponible el nou catàleg de “WORLD WIDE WORK” 2017/2018 de MEWA. El catàleg, amb marques expertes en seguretat laboral, ofereix una àm-plia selecció per al món laboral, i d’aquesta manera completa l’oferta de MEWA pel que fa al lloguer tèxtil amb EPI, roba i equipament per al treball. El catàleg ha estat il•lustrat amb unes extraordinàries imatges creades en col•laboració amb el club de futbol 1. FSV Magúncia 05, de la primera divisió alemanya, al seu propi estadi, amb el lema "L’equip que hi ha darrere de l’equip".

La diversitat de marca en un paquet amb tot inclòs

Just a temps per la tardor, els clients de MEWA tenen a la seva disposició en el nou catàleg tot allò que es requereix per a la seguretat a les fàbriques i tallers, des d’equips de protecció indivi-dual com guants i calçat de seguretat, fins a productes per a la protecció de la pell. Una diversa gamma per a home i dona que ha augmentat fins a incloure més de 1.600 articles, i que inclou com a novetat les marques Dike, Dunlop i Fristad Kansas.

“WORLD WIDE WORK” és més que un catàleg de venda. L’experiència en consultoria de MEWA en l’àmbit tan complex de la protecció laboral es veu reflectit en el catàleg: aclariments sobre tipus de seguretat o assistència, com puguin ser el “cercador de guants” o els pictogrames i gràfiques per a les diferents zones de risc guien, el camí a través de la selva de productes de protecció laboral, per tal de facilitar la recerca del producte adequat.

“Ajudem els professionals en allò que més necessiten. Assessorem personalment els nostres clients, ja sigui per mitjà del catàleg ‘WORLD WIDE WORK’ o amb una consulta personal al seu lloc de feina, en més de 44 llocs d’Europa, per a clients repartits en 23 països”, explica Margharet Feldgiebel, directora del Departament de protecció laboral de MEWA.

Comprar amb estil

Quins guants necessito per a cada activitat? Com puc trobar el calçat de seguretat adequat per als meus treballadors? La meva granota té una jaqueta d’hivern que hi faci joc? El catàleg està pensat per a poder respondre totes les preguntes sobre protecció laboral, així com per a poder satisfer l’estilisme en la roba de treball amb una gran varietat i molts exemples de combinacions possibles, tant pel que fa al color com a l’estil. A més, gràcies al servei d’estampació i brodat, teniu l’opció de personalitzar la comanda amb el logotip de la vostra empresa.

El personal de l’estadi mostra la diversitat del món laboral

El concepte "L’equip que hi ha darrere de l’equip" corre com un fil a través del catàleg. Què volem dir? En aquesta ocasió, el centre d’atenció no van ser els futbolistes professionals del Ma-gúncia 05, sinó l’equip que des del darrere fa que les escenes dins de l’estadi funcionin a la per-fecció.

“El personal de l’estadi és representatiu del nostre públic objectiu: els professionals entre basti-dors, és a dir, al centre de les operacions”, afegeix Feldgiebel. El fet que l’equip tècnic del Mainz Opel Arena estigués al punt de mira de les càmeres al seu lloc de treball va oferir una perspectiva poc habitual. “La idea de la imatge i el càsting entre els nostres empleats va ser quelcom nou per a nosaltres”, admet Dag Heydecker, Director General de l’1. FSV Magúncia 05, "però el missatge que es desprèn de la campanya s’adapta a nosaltres i al nostre soci MEWA. Estem molt orgullosos del talent sense precedents de les nostres files, i el resultat ha estat més que satisfactori ".

Entrega a tota Europa

El catàleg es pot sol•licitar a través de la web de MEWA:

Tots els articles estan disponibles a tota Europa en 72 hores. Els clients poden trobar els articles en línia a

www.worldwidework.eu

Contacte de premsa