Els tallers tenen molt a guanyar amb el sistema de draps de MEWA: un servei integral

A Madrid, 28 de febrer de 2017. MEWA, líder europeu en l'àmbit de la gestió del tèxtil de draps de neteja reutilitzables, té la solució per als tallers que necessiten disposar sempre de draps nets altament absorbents per a treballar per una banda amb olis, grasses i dissolvents i per altra banda poder desfer-se d'una manera senzilla, ràpida, segura i complint els requisits ambientals legals, de les restes a aquests.

El servei integral disposa de draps absorbents i resistents, adaptats a les necessitats del sector de l’automoció. Inclou, a més de l’aprovisionament, amb la cadència necessària per a cada cas, la reposició d’aquests i la seva neteja posterior de forma totalment sostenible i curosa amb el medi ambient.

Aquest servei optimitza el temps i els recursos dels quals disposa normalment l’equip d’operaris i administradors d’un taller. Els treballadors no han de preocupar-se de gestionar els draps una vegada estan bruts. MEWA dispensa també els SaCon®, uns contenidors de seguretat dissenyats per MEWA i homologats per l’ONU per al transport de mercaderia perillosa. Aquests foren desenvolupats específicament per al transport de substàncies perilloses. Així mateix permeten la senzilla classificació, emmagatzematge i transport segur dels draps de neteja impregnats de substàncies, de vegades, altament perilloses i complir amb la normativa reglada corresponent. Els draps recollits als contenidors mantenen a més l’espai net i organitzat. I evita que hi hagi draps bruts pel mig.

La rendibilitat d’un negoci es calcula per una relació positiva entre els ingressos davant les despeses. En aquest sentit, el sistema de draps reutilitzables de MEWA, es rendibilitza ràpidament: sempre hi ha suficients draps llestos per usar, s’eliminen els costs d’emmagatzemament del material de paper i ningú ha d’estar pendent ni en tornar a demanar-ne quan aquests s’acaben ni en l’eliminació de les deixalles, com és el cas de la compra de material descartable. El servei a més s’adapta a les necessitats de cada taller pel que fa al seu volum de treball i negoci.
El sistema de draps reutilitzables de MEWA és un servei d’una empresa tradicional. Mitjançant el certificat corresponent de Gestió de Residus Perillosos es garanteix que MEWA actua conforme a la Llei de Residus del Ministeri competent. Gràcies als estrictes protocols de MEWA, el taller sap que compleix amb la normativa medi ambiental vigent pel que fa a la gestió dels draps ambresidus perillosos i pot evitar sancions de fins a 9.000 euros.

A Espanya aquesta companyia ha gestionat al darrer any un volum de llavat de 2,2 milions de draps per a les empreses espanyoles. Al voltant de 4.000 empreses del sector de l’automoció, les arts gràfiques i la indústria utilitzen ja el servei integral de MEWA.