Teilereiniger

La màquina per netejar Bio-Circle de MEWA: Forta contra la brutícia, però suau amb el medi ambient

MEWA empresa fundada el 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil, ofereix solucions eficients, ecològiques i rentables per a la neteja a la indústria i al taller. La màquina per netejar BIO-CIRCLE ajuda amb el rentat de peces brutes i contaminades mentre que cuida la salut de l’usuari i el medi ambient.

L’ús sostenible dels recursos mediambientals, així com materials, implica també a les àrees de producció i manteniment. Per aquesta raó, l’ús adequat i el manteniment dels equips és essencial per assegurar que les operacions es realitzen correctament. Açò inclou una neteja curosa i completa de les peces de les màquines.

Per a això existeix actualment una solució destacable en el sector. El Bio-Circle de MEWA aconseguir molt bons resultats amb un líquid de neteja orgànic, sense COV (composts orgànics volàtils, responsables del deteriorament de l’ozó estratosfèric) ni dissolvents. Aquest líquid de neteja a base de microorganismes naturals que degraden bioquímicament els greixos i olis compleix amb els exigents requisits de la Directiva Europea sobre dissolvents (Directiva: 2010/75/UE).

Són molts els tallers i plantes d’indústria que han confiat en aquesta alternativa a les taules de neteja en gelat per al rentat de les seves peces des de les més delicades fins aquelles amb brutícia extrema.

El neteja peces està disponible en dos models: Mini i Maxi. MEWA BIO-CIRCLE Mini GT és molt manejable i es desplaça amb molta facilitat. Amb MEWA BIO-CIRCLE Maxi GT es poden netejar també peces molt grans. Ambdues versions estan confeccionades seguint criteris ergonòmics a partir de plàstics molt resistents, amb una capacitat de càrrega de fins a 90 i 220 kg, respectivament. Els pinzells de rentat permeten de forma àgil i còmoda una neteja exhaustiva de la peça en la seva totalitat.

Finalment, un servei integral al client ofereix el manteniment del neteja peces durant el període contractat. El sistema integral de MEWA se’n carrega de tot: l’entrega i la seva posada en marxa a les instal•lacions de l’usuari, la formació del personal implicat, el manteniment de l’aparell, el recanvi del líquid en els termes acordats, el canvi de filtres i, per descomptat, l’assistència immediata en cas d’avaria.

D’aquesta forma MEWA sosté un servei eficaç, una neteja impecable, permet l’estalvi de despeses de manteniment, els empleats poden treballar de forma segura i es cuida el medi ambient.

Contacte de premsa