SaCon®: El contenidor de MEWA per a l'emmagatzematge de draps de neteja reutilitzables

Madrid, 13-07-2016

– Els draps de neteja de MEWA s’utilitzen per eliminar restes d’oli, grasses, pintura o dissolvents entre moltes altres substàncies inflamables, per aquest motiu és necessari que siguin emmagatzemats de manera correcta. MEWA ofereix dins del seu servei de subministrament de draps de neteja reutilitzables un contenidor de seguretat i de qualitat, fàcil d’utilitzar, per a l'emmagatzematge dels draps: El contenidor de seguretat SaCon®.

El contenidor SaCon® disposa un sistema de tancament hermètic amb el que es pot tancar el contenidor ràpidament i hermèticament després d’haver sigut utilitzat. D’aquesta manera, el client està aplicant una mesura molt eficaç per a la prevenció d’incendis a més d’afavorir l’ordre a l’espai de treball ja que els draps que estan bruts estan ben guardats. A més, el SaCon® ajuda a estalviar espai d'emmagatzemament pel fet que no s’ha de guardar grans quantitats de draps.

De fet, segons reconeix l’Observatori Europeu de Riscos (OER), la innovació i la prevenció al sector de la indústria són les mesures més eficaces per evitar problemes accidentals laborals al sector industrial.

Un sistema pràctic, còmode i segur per al client

El contenidor SaCon® ha sigut desenvolupat exclusivament per emmagatzemar i transportar els draps usats de la manera més segura:

• Està fabricat amb polietilè; un material lleuger i altament resistent.
  • Compleix amb tots els requisits legals per al transport de mercaderies perilloses (ADR) i compta amb l’aprovació de les Nacions Unides (ONU) per l’embalatge de substàncies perilloses.
  • El client pot elegir un tancament d’alta tecnologia anomenat SaCon Fix®, que permet obrir i tancar el contenidor d’una manera ràpida i senzilla; el contenidor es tanca automàticament per garantir la seguretat.

El contenidor SaCon® forma part de la gestió tèxtil de MEWA i està integrat al servei de draps de neteja.