Putztuchsystem

MEWATEX PLUS drap MEWA

MEWATEX, MEWATEX PLUS, MEWATEX ULTRA: l’equip perfecte per a la neteja de qualsevol superfície amb olis, greixos i altres tipus de brutícia

MEWA, empresa fundada el 1908 i actualment líder a Europa en el sector de la gestió tèxtil, ofereix una àmplia gamma de draps reutilitzables per a la neteja eficaç de tot tipus de superfíci-es amb olis, greixos i altres classes de brutícia. MEWATEX és un drap resistent i polivalent; MEWATEX PLUS s’adequa de forma ideal a les superfícies delicades i MEWATEX ULTRA elimi-na ràpidament les impureses. A aquest tipus de neteja cal sumar-hi MEWA PROTEX, el drap de neteja innovador per a les majors exigències.

Amb aquestes variants, MEWA i el seu sistema de draps de neteja reutilitzables s’adapten a les necessitats dels diferents sectors de la indústria i dels tallers. L’equip i maquinària d’impremtes, tallers d’automoció i naus de producció industrial requereixen la màxima cura per tal de prote-gir i no malmetre els seus equips i maquinària a l’hora de netejar-ne les superfícies més sensi-bles i els components i peces més delicats.

Els draps MEWA estan dissenyats per a afrontar desafiaments diferents en les operacions de ne-teja. Per això, són determinants la qualitat i les característiques del teixit de què estan fets, així com la seva resistència i versatilitat. Tots els draps són especialment resistents. Gràcies al rentat ecològic realitzat a les nostres pròpies instal•lacions, MEWA ajuda a protegir el medi ambient.

Aquests draps reutilitzables formen part del servei de lloguer de MEWA, que integra l’entrega, recollida i neteja ecològica de la quantitat de draps que necessiti cada un dels nostres clients. A MEWA ens ocupem de la gestió dels residus, del transport i del rentat mitjançant aquest sistema de draps de neteja, la qual cosa, en comparació amb la utilització de material de neteja d’un sol ús, suposa per a l’empresa un estalvi de temps, de costos i d’espai d’emmagatzematge.

Persona de contacte