MEWA es reafirma en la seva qualitat i es posa a prova

El sistema de draps és un servei únic a Espanya

MEWA es reafirma en la seva qualitat i es posa a prova

MEWA, empresa fundada el 1908, y líder a Europa en el sector de la gestió tèxtil, ofereix un compromís de permanència perquè els professionals del taller, la impremta i la indústria puguin comprovar la qualitat de les seves diferents solucions de neteja en forma de draps reutilitzables.

MEWA afirma disposar del millor drap de neteja del món, i és per això que no dubta a oferir el seu servei integral a les empreses interessades en una solució eficient, econòmica i ecològica contra els greixos, pintures i olis, amb un període de prova de fins a dos mesos sense cap compromís.

Aquest servei comença amb l’assessorament professional per part d’un dels treballadors de la companyia alemanya, que informa sobre els diferents draps de neteja de MEWA i les seves qualitats particulars. També s’ocupa de calcular, amb el responsable de l’empresa interessada, la quantitat de draps necessaris.

En el ventall de l’oferta de MEWA hi trobem els següents draps: MEWATEX, el drap resistent per tot tipus de superfícies; MEWATEX ULTRA i PROTEX, perfectes per les operacions de neteja més delicades o MEWATEX PLUS, per a les superfícies més sensibles.

Abans d’acabar el període de prova, l’assessor de MEWA fa una visita de seguiment per comentar amb els operaris de l’empresa interessada la seva experiència i el seu nivell de satisfacció. Si a partir d'aquí es vol implementar el servei, el contracte de prova passa a ser un contracte de llarga durada. Si, per contra, l’empresa decideix no implementar-lo, s'acaba el contracte temporal i es paga només el període de prova.

¨L'aval de prop de 5.000 clientes a Espanya, i els estàndards de qualitat i professionalitat del nostre servei de lloguer ens permeten oferir, sense cap risc, períodes de prova que permetin als professionals de posar a prova l’eficiència dels nostres productes¨, afirma Karl-Stephan Schneider, Director General de MEWA Espanya.

Foto MEWA: Sistema de draps MEWA

Foto MEWA: Draps MEWATEX