El rentapeces de MEWA sempre està a punt, gràcies al seu servei de manteniment i reparació periòdica

La confiança d’un proveïdor responsable i compromès

MEWA, empresa fundada el 1908 i líder a Europa en el sector de la gestió tèxtil de draps de neteja, ofereix la seguretat d’un rentapeces a punt per l’ús, perquè MEWA s’encarrega del manteniment i la reparació en intervals d’inspecció fixes.

El MEWA Bio-Circle és una solució de neteja ideal per a peces greixoses i amb brutícia extrema. Està disponible en dos pràctics models: Mini i Maxi. MEWA BIO-CIRCLE Mini GT i MEWA BIO-CIRCLE Maxi GT, aquestes màquines rentapeces consten d’una taula de rentat amb un còmode pinzell flexible i fàcil de fer servir per arribar a tots els racons de les peces que s’han de netejar. El líquid de neteja que utilitza és agradablement càlid i a més és respectuós amb el medi ambient.

Els operaris i professionals del taller o de qualsevol indústria saben que el més important és disposar de la seva maquinària i eines sempre en bon estat per poder realitzar un treball òptim i de qualitat. Per això, MEWA, en el marc del seu servei integral, s’ocupa de tot perquè el client ho tingui fàcil i a punt per a l’ús.

Un professional de MEWA s’encarrega d’entregar el rentapeces, de la posada en marxa i de formar operaris que el sàpiguen utilitzar. A més, la companyia s’encarrega del manteniment del Bio-Circle, la neteja i la recàrrega del líquid de neteja, biodegradable i respectuós tant amb la salut dels treballadors com amb el medi ambient.

Finalment, el servei complet de MEWA significa tranquil·litat per als vostres clients, perquè es fa responsable del manteniment tècnic i periòdic i la substitució de les peces desgastades o avariades.

Foto MEWA: Treballador de MEWA explica el funcionament del BIO-CIRCLE Maxi GT

Foto MEWA: Màquina rentapeces BIO-CIRCLE Mini GT