MEWA es mou entre milions

Un servei contemporani que uneix gestió tèxtil, reutilització i sostenibilitat

MEWA es mou entre milions

• La firma alemanya renta cada any al voltant de 1.000 milions de draps.

• Una solució per la neteja industrial tan eficient com respectuosa pel medi ambient.

MEWA, empresa fundada el 1908 y líder europea en el sector de la gestió tèxtil, renta cada any uns 1.000 milions de draps de neteja. Aquests draps formen part del servei de lloguer que ofereix la companyia com a solució de neteja per a tallers d’automoció, plantes industrials o impremtes.

Els draps de MEWA, en tota la seva varietat, els fan servir els professionals per netejar tot tipus de superfícies en plantes de producció i tallers; després d’utilitzar-los, els draps es dipositen en uns contenidors de seguretat que MEWA transporta a les seves pròpies bugaderies. Allà es renten els draps perquè els clients els tinguin disponibles i els puguin reutilitzar.

Aquest sistema tan eficaç, que mou milions de draps cada any a Europa, permet que els clients disposin d’un servei tan eficient com respectuós amb el medi ambient.

L’exclusiu sistema de rentat, creat i desenvolupat per la companyia fa més de 100 anys, és tot un model d’estalvi energètic i servei ecològic, basat en la reutilització i els principis naturals.

Com a exemples podem citar, per una banda, que el procés de rentat inclou una tecnologia pròpia que aconsegueix reduir l’impacte ambiental fins a un 85% respecte dels mètodes convencionals. Per altra banda, els detergents i preparats auxiliars biodegradables, que s’ajusten al grau de brutícia dels tèxtils, mitjançant sistemes especials de mesura i control, de manera que només s’utilitza la quantitat de detergent absolutament necessària per aconseguir un resultat impecable.

Per més informació visiteu la web:

Foto MEWA

PERSONA DE CONTACTE