MEWA celebra el dia del medi ambient mostrant actitud i compromís diari

MEWA, empresa fundada al 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil, celebra el Dia Mundial del Medi Ambient com a una oportunitat per demostrar la seva actitud ecològica i reafirmar-se en el seu compromís diari amb l'ús eficient de l'aigua i de la resta de recursos naturals, materials i energètics.

Al 1972, fins a 150 països diferents van determinar que el 5 de juny seria el símbol per a la cura i protecció del nostra planeta. Des de llavors, cada any es commemora i celebra el Dia Mundial del Medi Ambient.

MEWA ofereix solucions reutilitzables des de fa més de 100 anys

Per a aquesta firma alemanya, la sostenibilitat no és només un fenomen de moda, sinó el seu origen: no llençar els draps de neteja, sinó reciclar-los. Sobre aquesta moderna idea es va fonamentar al 1908 l'engegada d'aquesta empresa. I sostenible és, fins al dia d'avui, la seva relació amb el medi ambient i els recursos que utilitza.

Com a exemple, i per aconseguir que l'ús de l'aigua, els detergents i l'energia sigui el més econòmic i eficient possible, desenvolupa constantment de forma interna processos i tècniques ecològiques. El seu objectiu és el de conservar els recursos tant com sigui possible i reduir al mínim l'impacte medi ambiental. A més, estalvia energia mitjançant la recuperació de calor i la reutilització de les aigües residuals amb una tècnica pròpia molt innovadora.

Si es compara amb els mètodes tradicionals de neteja, MEWA contamina el medi ambient fins a un 85 per cent menys. Això és més de l'exigit per la llei. I és que per a aquesta empresa, tal i com ens afirma el seu nou gerent a Espanya, George Lazar, „

A MEWA tots els dies són dies dedicats al medi ambient

“.

Contacte de premsa