Putztuchsystem - SaCon

MEWA reafirma el seu lideratge a Europa amb una nova fita en gestió tèxtil

• Al 2017, MEWA va rentar més de mil milions de draps de neteja. Amb aquest registre, el proveïdor de serveis tèxtils ha assolit una altra fita en la seva història d’èxits i està ampliant la seva posició com a líder del mercat europeu.

Barcelona, a 3 de juliol de 2018. MEWA, empresa fundada l’any 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil, ha rentat més de mil milions de draps de neteja durant el passat exercici del 2017. Aquests més de mil milions de draps reutilitzables es van rentar, assecar i sotmetre a una inspecció de qualitat pel propi proveïdor de serveis tèxtils alemany, i finalment es van tornar als seus respectius clients.

MEWA supera el seu acompliment respecte a l’any 2016, amb 980 milions de draps rentats, i es manté al capdavant d’Europa en gestió tèxtil per a la neteja professional. Les xifres actuals confirmen el desenvolupament positiu de l’empresa:

• 114 milions de draps es van produir a la pròpia fàbrica de teixits de la companyia a Alemanya. MEWA és un dels pocs proveïdors que teixeix els seus propis draps. D'aquesta manera, s'assegura l’alta i constant qualitat del seu producte.

• 2,7 milions de treballadors en tota Europa netegen diàriament les seves màquines i instal•lacions amb draps de neteja reutilitzables de MEWA.

• 130.000 companyies aproximadament, des del petit taller fins a la gran empresa industrial, lloguen els draps multiusos de MEWA.

• 21 països disposen del servei integral de lloguer de draps de MEWA. Des de l'any passat s’han sumat Portugal i Romania. I pròximament també Anglaterra.

El sistema reutilitzable de MEWA a més de ser sostenible, suposa una descàrrega d’operacions a les empreses. Els draps de neteja es posen a disposició del client, es recullen en les dades acordades, es renten d'acord amb els estàndards de sostenibilitat i es tornen a lliurar després de passar un exhaustiu control de qualitat.

Per altra banda, la conservació dels recursos és una prioritat important per a MEWA, perquè la protecció del medi ambient és un fonament en l’estratègia corporativa de la firma. MEWA ha contribuït activament a millorar l'estat de la tecnologia ecològica en la indústria de serveis tèxtils a través dels seus propis desenvolupaments tècnics. Tant és així que, des del 2011, MEWA s’ha inclòs en el “Lèxic dels líders alemany del mercat mundial”' com a la millor companyia en la seva àrea.

"Estem molt contents que la demanda del nostre servei de lloguer de draps de neteja segueixi augmentant. Això demostra que cada vegada més empreses busquen una solució de neteja que sigui sostenible i respectuosa amb el medi ambient", afirma George Lazar, gerent a MEWA Espanya.

Per obtenir més informació, visiti

www.mewa.cat

contacto premsa