Arbeitsschutzartikel

El nou catàleg de marques per a la protecció laboral de MEWA 2018/19 ja és aquí

Des de l'1 de setembre, ja està disponible el nou catàleg de marques per a la protecció laboral de MEWA. Al catàleg, els professionals i responsables de compres trobaran tot el que necessiten per a la seguretat personal en la indústria i el taller, des d'equips de protecció individual (EPI) i la roba de feina fins a productes per a la protecció cutània.

Àmplia gamma d'articles per categoria

En general, l'oferta de productes se centra en els sectors en què és imprescindible garantir la protecció i la seguretat dels treballadors, com ara en el sector de l'automoció, la construcció, la metal•lúrgia o les plantes de producció o enginyeria mecànica.

L'àmplia gamma de productes amb més de 1.300 articles està clarament organitzada i permet una orientació ràpida dins de les cinc categories existents: "calçat de seguretat", "guants de tre-ball", "vestuari", "protecció cutània i productes de lavabo" i "protecció respiratòria, ocular, audi-tiva i de cap". Per a aquesta nova edició, a més, s'hi han afegit nous articles dels principals fa-bricants més reconeguts com ara PUMA, ELTEN, BASE o Dickies Workwear.

Una característica especial de confort en la gamma de calçat de seguretat és la innovadora tecnologia d'amortiment WellMaxx de l'empresa ELTEN. Gràcies a la seva revolucionària sola, els clients experimenten una sensació completament diferent.

Una senzilla manera de visualitzar, seleccionar i fer la comanda dels productes

Els articles desitjats es poden trobar ràpidament i amb facilitat. L'agrupació, per exemple, de calçat de seguretat per marques, classes de seguretat i preus en facilita la cerca. Qualsevol usuari que vulgui obtenir els elements que hagi seleccionat amb el seu propi logotip d'empresa, ho pot sol•licitar a través del servei d'estampat i brodat de MEWA. En tot cas, els experts de MEWA estan disponibles a través de la línia telefònica per facilitar-ne l'assessorament indivi-dualitzat.

Entrega a tot Europa

Amb el lema "Tot d'un mateix proveïdor”, l'àmplia selecció de productes de seguretat labo-ral complementa l'oferta de serveis de MEWA pel que fa al lloguer de rentapeces i tèxtils per a professionals. El catàleg es pot demanar a través del lloc web de MEWA

www.mewa.cat

. Els clients també poden trobar els articles a la botiga en línia