Teilereiniger

Un rentapeces que devora orgànicament la brutícia

• El líquid de neteja del BIO-CIRCLE de MEWA es compon de microorganismes naturals que degraden de forma ecològica i eficaç el greix i l'oli.

• Una solució inofensiva i respectuosa amb la salut i el medi ambient, amb olor a pomes verdes per fomentar el benestar dels treballadors.

MEWA, empresa fundada el 1908 i líder a Europa en el sector de la gestió tèxtil, ha desenvolupat BIO-CIRCLE, una màquina rentapeces que, a base d'organismes naturals que degraden el greix i l'oli impregnat a les peces, neteja de forma eficaç i ecològica la brutícia més extrema. Aquesta solució de neteja és ideal per a treballs de manteniment amb un elevat grau de brutícia, tant en tallers d'automoció com en plantes industrials de producció.

Salut i benestar per als treballadors

El rentapeces BIO-CIRCLE no empra dissolvents ni químics, sinó uns microorganismes naturals que degraden els greixos i els olis de forma eficaç i respectuosa. Es tracta, gràcies al seu fonament ecològic, d'un mètode inofensiu per a la salut dels treballadors i el medi ambient, al temps que devora orgànicament la brutícia de les peces. El líquid de neteja amb el que actua disposa a més d'un agradable olor a pomes verdes, que fomenta el benestar de les persones.

Seguretat en el lloc de treball

El líquid de neteja a més de no incloure dissolvents, compleix amb els exigents requeriments de la Directiva europea sobre dissolvents (Directiva 2010/75/UE). Amb els líquids sense COV, a diferència del que succeeix amb els netejadors convencionals, no existeix cap risc d'incendi. Això permet que la màquina rentapeces de MEWA es pugui col•locar de forma segura en qualsevol punt del lloc de treball.

Professionals al servei dels professionals

El rentapeces BIO-CIRCLE està disponible en un servei complet de lloguer de MEWA, en el qual els seus treballadors s'encarreguen de posar a punt la màquina en el seu destí i del seu manteniment, amb tasques com omplir el líquid de neteja quan calgui, canviar els filtres periòdicament o substituir les peces quan estiguin desgastades.

MEWA Textil-Management protegeix la salut i el medi ambient, i s'encarrega del manteniment perquè el rentapeces sempre estigui preparat per al seu ús.

Contacto para premsa