Putztuchsystem - MEWATEX

Els draps de neteja reutilitzables de MEWA, únics a Espanya

La companyia líder en gestió tèxtil ofereix draps de neteja en un sistema de lloguer amb diferents formats per cobrir les necessitats dels professionals, segons les seves circumstàncies: des de netejar les superfícies més brutes, fins a les més delicades

MEWA, empresa familiar fundada l'any1908 i que, després de 110 anys d'activitat, es manté com a líder europea en el sector de la gestió tèxtil, ofereix, mitjançant un sistema de lloguer, un drap de neteja reutilitzable que compleix amb els requeriments d'una amplia gama d'indústries: des de tallers fins a la indústria agrària, alimentaria o elèctrica.

Els professionals saben bé que, depenent de l'activitat, les seves necessitats varien. No és el mateix, per exemple, com a mecànic de taller, haver de fer front a la neteja d'una peça de motor plena d'oli i brutícia, que netejar el parabrisa d'un cotxe. O com a operari de la indústria gràfica, netejar la maquinaria d'impremta que la planxa.

No obstant això, els professionals necessiten confiar que, cada vegada que vagin a fer la seva neteja, disposaran d'un drap adient i llest per al seu ús. Aquí és on MEWA, amb la seva gestió tèxtil, es posiciona com a proveïdor d'excel·lència i únic a Espanya.

L'empresa no només proveeix als seus clients de draps nets reutilitzables per fer servir al taller, la impremta o la indústria, sinó que a més ofereix, per a cada àrea, un drap amb característiques específiques, que garanteixen la màxima qualitat i eficàcia per a cada cas. És per això que no hi ha un únic drap de neteja, sinó quatre formats amb les següents característiques i específics per a cada sector:

• MEWATEX®: El drap absorbent i resistent que elimina eficaçment l'oli, la pintura, els dissolvents o el greix.

• MEWATEX® PLUS: El drap de neteja per a superfícies delicades. Suau i absorbent, que fa front a la brutícia més rebel.

• MEWATEX® ULTRA: El drap ideal per a una absorció turbo, que absorbeix el seu propi pes ràpidament, i per polir les superfícies més sensibles gràcies a un teixit d'alta qualitat.

• PROTEX®: El drap per a una neteja minuciosa i per aconseguir un acabat perfecte. El seu teixit de microfibres pràcticament no té borrissol. Ideal per a la indústria òptica, l'elèctrica o l'alimentària.

Tots ells formen part del sistema de lloguer de MEWA, en el qual, cada drap es pot rentar i reutilitzar fins a 50 ocasions, amb la reducció de l'impacte mediambiental que això suposa. El lliurament de draps nets, així com la recollida dels bruts, es realitza dins del mateix servei, amb la freqüència acordada, i de forma ecològica i segura amb els contenidors de seguretat SaCon®.

Aquests draps de neteja, guardonats en nombroses ocasions per la seva excel·lent qualitat, juntament amb el servei líder en gestió tèxtil, permeten als professionals realitzar un període de prova en el qual poden comprovar l'efectivitat de les diferents qualitats de teixit disponibles i determinar la freqüència de subministrament que millor s'adapti a la seva activitat.

Contacto para premsa