_Z__5066.tif

MEWA centra la seva gestió tèxtil en la qualitat, la sostenibilitat i la fiabilitat

MEWA és una empresa familiar fundada el 1908 que, després de 110 anys d'activitat, continua com a líder europea en el sector de la gestió tèxtil. Una de les claus de l'èxit de la companyia alemanya és la lleialtat a la qualitat dels seus productes, la protecció mediambiental i la fiabilitat del servei que ofereix.

Aquest posicionament no només filosòfic sinó també pràctic han posicionat MEWA com un referent en el sector pel que fa als tres conceptes referenciats: qualitat, sostenibilitat i fiabilitat. Nombrosos premis i reconeixements ho avalen.

La qualitat dels seus productes ve d'origen. Per exemple, els diferents draps de neteja de MEWA es teixeixen en les seves pròpies instal·lacions amb fils de gran qualitat. En aquesta producció s'han sabut adaptar a les necessitats dels diferents sectors professionals amb una gamma de draps aptes per a la neteja de les superfícies més sensibles i també de les més brutes.

La sostenibilitat, és a dir, la protecció mediambiental és un valor intrínsec a la marca. El servei de gestió tèxtil de MEWA, en contraposició als productes d'un sol ús, es basa en la reutilització dels seus productes. Tant els draps de neteja com les estores, es recullen i renten després del seu ús i es retornen nets al client per a la reutilització. La seva vida útil, en el cas dels draps, és de fins a 50 rentats. Rentats que, alhora, segueixen un mètode pioner internament desenvolupament per la marca d'aprofitament al màxim de recursos com l'aigua o l'energia.

Pel que fa a la màquina rentapeces Bio-Circle, disponible també en el sistema integral de lloguer de MEWA, funciona amb un líquid de neteja basat en microorganismes naturals que degraden biològicament els greixos i olis per netejar de manera eficient les peces, fins i tot amb brutícia extrema.

A aquests principis de qualitat i sostenibilitat, referenciats entre molts d'altres, cal afegir-hi la fiabilitat del seu servei. MEWA ofereix assessors experts a disposició dels usuaris per informar-los sobre l'ús dels seus productes. Aquests experts també poden ajudar a establir, en funció de les necessitats de cada empresa, períodes i terminis d'entrega dels productes disponibles per al seu ús, i també de la recollida dels productes bruts per gestionar-los i rentar-los mitjançant uns contenidors de seguretat que també ha dissenyat la marca i que garanteixen un emmagatzematge i transport segurs. Aquestes mesures de protecció del proveïdor tèxtil ajuden els seus clients a aconseguir un lloc de treball més segur per als seus treballadors.

Finalment, MEWA assumeix totes les activitats relacionades amb el compliment dels requisits legals associats al transport de mercaderies perilloses i atorga tota la documentació requerida als seus clients perquè s'oblidin d'aquesta gestió, que ha de complir amb la normativa vigent.

DESCARGAR IMÁGENES

Un assessor de MEWA atén un operari del rentapeces Bio-Circle

Control de qualitat dels draps rentats

MEWA recull i entrega els seus draps de neteja als contenidors de seguretat SaCon®