MEIßENHEIM__Z__5930-68_fused_pano.tif

Textilsharing, l'èxit del lloguer tèxtil

MEWA compleix 111 anys

Creixement en el volum de vendes, augment del nombre de clients, expansió per Europa, digitalització de l'oferta, nou concepte d'imatge corporativa: el proveïdor de gestió tèxtil MEWA té moltes raons per celebrar el seu 111è aniversari.

MEWA continua en el seu camí d'èxit. Així ho confirmen les actuals xifres de negoci. El proveïdor de serveis tèxtils va aconseguir augmentar el 2018 les seves vendes fins arribar als 704 milions d'euros (el 2017 va tancar amb 672 milions). Mentrestant, la plantilla ha arribat als 5.600 empleats -400 llocs més respecte a l'any anterior- a disposició dels 188.000 clients (el 2017: 184.600).

Així mateix, MEWA va incrementar durant l'any passat les seves inversions en actius fixos i en tecnologia respectuosa amb el medi ambient: 63 milions d'euros, davant els 45,1 milions de 2017. Amb el nou llançament al mercat d'Anglaterra, MEWA és present a 45 localitats i distribueix a 21 països dins el marc europeu. A més, s'estan preparant altres serveis digitals per millorar encara més l'atenció a l'usuari.

L'èxit de la companyia centenària demostra com el benefici econòmic va de la mà del benefici ecològic: el principi de reutilització, els processos emprats per estalviar recursos i el sistema basat en l'economia circular present en els serveis de MEWA contribueixen de forma decisiva a la sostenibilitat i a la protecció del medi ambient.

Amb la nova campanya al voltant del concepte "textilsharing", que es refereix a l'ús compartit de tèxtils, MEWA fa un pas més en el desenvolupament de la seva imatge positiva com a marca. La campanya dóna resposta a una tendència cada vegada més demandada: no cal posseir un producte o servei per poder utilitzar-lo, també es pot llogar, prendre prestat o compartir-lo amb altres usuaris.

"El que portem fent aquests 111 anys ara s'està donant a conèixer a través del concepte de "sharing". A MEWA, des de la seva fundació el 1908, el "textilsharing" ha significat sempre una cosa: llogar en lloc de comprar", explica Oliver Gerrits, Director de Màrqueting de MEWA.

CONTACTE DE PREMSA