Cover_Hui_ES_300.jpg

MEWA llança el seu nou catàleg de marques

MEWA llança el seu nou catàleg de marques amb 10.000 articles per a la protecció i la seguretat laboral

La nova edició del catàleg de marques de MEWA presenta en unes 300 pàgines més de 10.000 articles per a la protecció i la seguretat en el treball. Marques top i nous productes garanteixen la qualitat i la funcionalitat per a la millor protecció en el lloc de treball.

MEWA, fundada l'any 1908 i líder europea en el sector de la gestió tèxtil, anuncia el llançament del seu catàleg de marques per a la protecció i la seguretat laboral d'aquesta pròxima temporada amb un nou plantejament: el catàleg de marques de MEWA es classifica per sectors.

D'aquesta manera, la companyia ha cercat que els seus clients puguin trobar més ràpidament els productes relacionats amb el seu àmbit de treball. La subdivisió en quatre àrees (comerç i indústria, metal·lúrgia, automoció i construcció) facilita la cerca dels productes més adients per a cada perfil. Així mateix, en les primeres pàgines es destaquen els articles més rellevants en cada sector.

L'ajuda per trobar el calçat perfecte

La marca pròpia KORSAR ofereix nous productes per a les categories de roba, calçat i guants. El fabricant de la marca Elten també ha ampliat la seva gama de productes i ofereix una protecció òptima dels peus amb calçat de seguretat d'alta qualitat adaptat a les diferents àrees de treball.

MEWA, a més, ofereix un suport personalitzat per a la cerca assistida del calçat perfecte, que consta de tres passos: l'anàlisi de les necessitats de l'empleat, així com del lloc de treball, la selecció del calçat més adient i la prova del mateix, acompanyat d'un professional de MEWA.

Roba personalitzada i amb imatge corporativa

L'oferta de qualitat de MEWA també inclou la personalització del vestuari laboral. El servei intern de brodats i logotips de MEWA sap que és molt important disposar d'un vestuari corporatiu coherent.  Per això, el seu Servei al Client ofereix assessorament per aconseguir el millor vestuari a través de diferents mètodes i materials amb els quals integrar tant el logotip de l'empresa com el nom dels empleats, si així es desitja.

Tot disponible a la tenda online

Els clients de MEWA poden trobar, gràcies a la nova tenda online buy4work.mewa.es, totes les ofertes de productes i serveis de forma senzilla i actualitzada. La plataforma de venda online s'estructura de manera intuïtiva, de manera que, amb uns pocs clics, l'usuari pugui descobrir les millors marques ordenades i filtrades segons el preu, rellevància o nom. I, en cas de necessitar suport, l'equip d'Atenció al Client es troba disponible per atendre totes les consultes que puguin sorgir.

Contacte de premsa