Ölauffangmatten - Multitex

L'estoreta absorbent MEWA MULTITEX® absorbeix líquids oliosos, aquosos i substàncies perilloses.

El trio infal•lible de MEWA en servei integral per a la neteja industrial: Draps reutilitzables, estoretes per a l'oli i rentadora de peces portàtil

Els draps de neteja, les estoretes absorbents i les rentadores de peces de MEWA mantenen els tallers i les plantes de producció nets, alhora que protegeixen el medi ambient. Netejar l'oli, recollir fuites, deixar netes les peces petites d'una màquina,... Per mantenir el negocio net és indispensable fer servir mitjans de neteja diverses vegades al dia. Cal que aquests mitjans absorbeixin líquids, eliminin la brutícia i garanteixin la neteja.

Draps absorbents, estoretes flexibles i una pràctica taula de neteja

MEWA ofereix draps de neteja reutilitzables de diferents qualitats: des del drap resistent d'ús múltiple MEWATEX fins al MEWATEX ULTRA particularment absorbent i sense borrissol per a superfícies sensibles.

L'estoreta tèxtil absorbent per a l'oli MULTITEX s'utilitza com a base per a tasques de reparació i manteniment. Gràcies a la seva flexibilitat, es pot col·locar fins i tot en àrees molt estretes o amb obstacles. Allà on no es podria col·locar un càrter d'oli.

La rentadora de peces mòbil Bio-Circle és la solució ideal per a la neteja de peces petites amb oli i greix. Treballa amb un líquid de neteja sense dissolvents ni vapors químics, que protegeix tant el medi ambient com la salut del treballador.

Negoci net, entorn sa

Amb el trio de MEWA, el taller, la impremta o la planta de producció queden nets. I també el medi ambient, gràcies al servei integral de MEWA, que ofereix els seus draps de neteja, estoretes i rentadores de peces de lloguer per a la seva reutilització cíclica.

Els tèxtils bruts es recullen a les instal·lacions del client segons la freqüència acordada, es renten d'acord amb els requeriments legals de protecció i disposició ambiental i es tornen nets i llestos per a la seva reutilització.

Les rentadores de peces, o taules de neteja portàtils, disposen d'un servei de manteniment basat també en els intervals convinguts amb el client. No obstant això, si el funcionament falla, la incidència serà atesa en un termini de 24 hores.

El servei integral de MEWA ofereix qualitat, servei i compromís.

Contacte de premsa